Thursday, January 20, 2011

kepuasan hati seorang guru..

why i choose diz topic?
bile agknye kepuasan guru itu dpt dicapai? 4 me, its quite subjective..but ak rse kepuasan hati seorng guru tu dpt dicapai when all of his/her students dpt fhm totally ape yg diajar oleh guru..rse sgt bermakna when my students can answer correctly all the questions given..then, they understood wut we had taught to them...mcm 1 prasaan yg x dpt nk dgmbrkan...rse poyo la plak ckp cani..tp ntahla..bg ak, ble students dpt fhm sesuatu perkara yg ak ajr tu rse sgt relief, slesa n buatkan ak lg semangat nk ajr depa..hehehe..bercampur2 ayt ak..sori la eh..kalo ayt yg ak wat ni cam hampeh jek..hahahah..

but td when i enter d class just now, I'm quite dissapointed coz they can't answer my question properly..mayb ak x reti ngajar sgt kot..but from now on, i will give my best 4 my students..just wish me luck...hip2 hooray..hehhehe..

2 comments:

  1. ssh tau jadi ckgu ni aida..nk bg students fhm ape yg kt ajar tu ssh sbnrnye..so hargaila sume pengorbanan yg ckgu kt da buat..sgt2 bertrima ksh kpd guru2 ku spnjg ak bskolah dr tadika smpai la ke u especially guru di smk convent, smt gombak, ma3x mlaka n uthm..

    ReplyDelete